همشهری آنلاین: باند شمالی آزاد راه تهران -کرج حدفاصل قرارگاه پلیس راه تا پل فردیس از ساعت 23 شنبه شب 12 اردیبهشت تا 5 صبح روز بعد، به مدت پنج شب مسدود خواهد بود.

به گزارش ایرنا، محمدرضا علامی کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام این مطلب گفت: محور یاد شده به منظور اجرای عملیات خطکشی مسدود می‌شود و در ساعت‌های انسداد رانندگان وسایل نقلیه باید فاصله تهران -کرج را از طریق جاده مخصوص طی کنند.[محدودیت رفت و آمد در آزاد راه تهران - کرج]

وی افزود: محور هراز (رودهن -آمل) نیز به منظور عملیات تعمیر و مرمت سیستم روشنایی تونل‌های تکاور و وانا و انجام عملیات رهاسازی سنگ‌های معلق در چند نقطه و خط کشی مسیر از 13 اردیبهشت تا سوم تیر در روزهای یکشنبه تا چهارشنبه هر هفته از ساعت 22 تا پنج صبح روز بعد مسدود خواهد بود.

علامی ادامه داد: در ساعت‌های انسداد این مسیر، رانندگان وسایل نقلیه می‌توانند از طریق دیگر محورهای شمالی کشور با احتیاط و رعایت نکات ایمنی تردد کنند.

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور سپس به مسدود شدن محور بندرعباس -سیرجان واقع در استان هرمزگان خبر داد و گفت: این مسیر به علت ادامه عملیات کوهبری و ریزش برداری روز جاری از ساعت 12 تا 15 مسدود خواهد بود که رانندگان می‌توانند در این ساعت‌ها از مسیر بندرعباس -رودان -کهنوج -کرمان تردد کنند.

وی افزود: تونل دره دیز واقع در مسیر مرند-جلفا که به منظور اجرای سیستم روشنایی از پنجم اردیبهشت مسدود شد، همچنان تا 25 این ماه از ساعت هفت تا 9 مسدود خواهدبود در ساعت‌های انسداد تردد از طریق کنار گذر تونل انجام می‌شود.

علامی ادامه داد: در کیلومتر 61 محور لار-جهرم به علت ریزش پایه میانی یک دستگاه پل دو دهانه سه متری از ساعت 18 روز دوشنبه 17 اردیبهشت مسدود بوده و تردد از کنار گذر احداثی امکان پذیر است.

این کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور در پایان گفت: محور چترود-راور واقع در استان کرمان به علت ریزش سنگ در محدوده کیلومتر 11 تا 17 همچنان تا اطلاع  بعدی مسدود است و تردد وسایل نقلیه از طریق جاده کرمان -چترود-زرند-راور انجام می‌شود.

کد خبر 80340

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز